Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Nadzorowanie i kontrolowanie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
• Nadzorowanie przyjmowania prac geodezyjnych i kartograficznych do zasobu, w tym kontrolowanie prac wykonawców.
• Prowadzenie postępowań skargowych w celu rozstrzygania spraw indywidualnych.
• Kontrolowanie spełniania wymogów kwalifikacyjnych przez osoby wykonujące prace geodezyjne i kartograficzne.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie geodezyjne,
• 6 lat doświadczenia zawodowego w pracy w geodezji,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2,
• obsługa komputera – znajomość pakietu Office (Word, Excel),
• znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz kpa,
• w przypadku wykształcenia wyższego geodezyjnego 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w geodezji.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, o lasach, prawa wodnego, prawa budowlanego i innych związanych tematycznie z geodezją i kartografią,
• 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
• odporność na stres,
• łatwość komunikacji,
• umiejętność pracy w zespole.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi: 3,5 tys. zł. Dodatkowe informacje pod numerem telefonu (91) 430-36-11.