Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora będzie należało:
• rozpatrywanie odwołań i skarg od rozstrzygnięć organów I instancji z zakresu geodezji i kartografii oraz przygotowywanie w oparciu o zebrany materiał dowodowy projektów pism i decyzji;
• rozpatrywanie skarg na działalność administracji geodezyjnej i geodetów;
• kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, powiatach i gminach;
• opracowywanie sprawozdań dla organów nadzoru dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków;
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje delegatów do Sejmiku Samorządowego, odpowiedzi na interwencje i interpelacje poselskie oraz przyjmowanie i obsługa telefoniczna interesantów.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe,
• znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów prawa materialnego, w tym prawa geodezyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych,
• umiejętność interpretacji przepisów prawa,
• samodzielność,
• komunikatywność,
• umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2630 zł/mies. (+ wysługa lat).