Zakres wykonywanych zadań:
• zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań Biura Geodezji,
• programowanie zadań oraz organizowanie pracy Biura Geodezji,
• dysponowanie środkami budżetowymi na podstawie upoważnień Zarządu Województwa lub Marszałka Województwa,
• nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Biura przy wykonywaniu obowiązków, przepisów prawa, w tym postanowień Statutu Województwa, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz Zarządzeń Marszałka Województwa.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• staż pracy minimum 5 lat, w tym minimum 3 lata pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego,
• uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, a także rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
Wymagania dodatkowe:
• bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących samorządu województwa,
• znajomość jednego z zachodnioeuropejskich języków obcych,
• doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
• samodzielność i dobra organizacja pracy.