Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• nadzór i kontrola nad przestrzeganiem i stosowaniem przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie;
• kontrola i koordynacja działania administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie realizacji zadań w dziedzinie geodezji i kartografii oraz w przedmiocie prowadzenia postępowań administracyjnych, sposobu załatwiania skarg i wniosków w celu przestrzegania przepisów prawa dotyczących geodezji i kartografii;
• nadzór i kontrola w zakresie posiadania uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania zadań przez osoby do tego uprawnione;
• rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do kujawsko-pomorskiego WINGiK-a dotyczące działalności geodezyjnej i kartograficznej,wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu podnoszenia jakości wykonywanych prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne z wyższym administracyjnym lub prawniczym
• 4 lata doświadczenia zawodowego w tym min. 2 lata w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub organach służby geodezyjnej i kartograficznej,
• uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 lub 2,
• znajomość: podstaw prawa konstytucyjnego, procedury administracyjnej, podstaw zasad techniki prawodawczej,
• znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o gospodarce nieruchomościami, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
• umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
• umiejętność redagowania pism urzędowych,
• efektywna komunikacja, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie kreatywne i analityczne, współdziałanie w grupie.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• znajomość oprogramowań do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres.