Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• przyjmowanie, rejestrowanie i potwierdzanie przyjęcia zgłoszeń prac geodezyjnych oraz przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na materiały archiwalne;
• przygotowanie informacji i dokumentów z zasobu do zgłoszeń prac geodezyjnych;
• naliczanie opłat oraz wystawianie dokumentów księgowych za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
• opatrywanie klauzulami materiałów udostępnianych z zasobu;
• włączanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do zasobu.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (DzU nr 223, poz. 1458 z późn. zm.);
• wykształcenie wyższe pierwszego i drugiego stopnia o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka przestrzenna
• minimum 3-letni staż pracy (w tym minimum roczny staż pracy w administracji publicznej);
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
• znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), GEOMAP oraz internetu;
• znajomość języka angielskiego;
• znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy o pracownikach samorządowych, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego (w tym ustawa o ustroju m.st. Warszawy);
• sumienność, organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność.