Zadania inspektora to m.in.:
1. Kontrola dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie:
• przestrzegania przepisów określających zasady wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, w szczególności standardów technicznych i organizacyjnych dotyczących geodezji i kartografii
• osiągnięcia wymaganych dokładności geodezyjnych i kartograficznych
• kompletności materiałów przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
2. Kontrola informatyczna opracowań numerycznych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem spójności topologicznej informacji dostarczanej przez wykonawcę z informacjami uzyskanymi z ośrodka w trakcie realizacji pracy.
3. Opracowywanie projektów i warunków technicznych dla prac geodezyjnych i kartograficznych w oparciu o znowelizowane akty prawne w dziedzinie geodezji i kartografii
4. Dokonywanie analizy materiałów przechowywanych w zasobie w celu przygotowania projektów odpowiedzi na skargi i wnioski.
5. Współuczestniczenie w komisyjnych odbiorach prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie weryfikacji operatu geodezyjnego, będącego przedmiotem komisyjnego odbioru.
Od kandydatów wymagane jest m.in.:
• wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunku geodezja i kartografia,
• minimum 4-letni staż pracy,
• doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i kartowania ich wyników na zasadniczej mapie miasta, opracowań geodezyjnych do celów prawnych lub przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
• posiadanie uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl