Nowa witryna jest kompatybilna nie tylko z komputerami stacjonarnymi, ale także smartfonami czy tabletami. Dzięki wdrożeniu dodatkowych modułów można za jej pomocą kontaktować się z administratorami TPI NETpro, w tym zgłaszać problemy z siecią. Na stronie można ponadto znaleźć aktualną mapę zasięgu sieci wraz z informacją o stacjach przyjętych do zasobu.
Z kolei dzięki przebudowie procesu zakupowego abonament w TPI NETpro można teraz zamówić z poziomu jednego formularza. Po jednorazowej rejestracji, zakupów kolejnych abonamentów można dokonać tzw. jednym przyciskiem – wystarczy zalogować się na wcześniej założone konto.
Każdy klient, który posiada ważny abonament w TPI NETpro, ma teraz automatycznie przydzielony dostęp do danych statycznych, które może pobierać bezpośrednio z poziomu strony.
Dla użytkowników TPI NETpro udostępniono ponadto bezpłatne aplikacje na urządzenia z systemem Windows Mobile i Android. Za ich pomocą można sprawdzić aktualny stan sieci i poszczególnych stacji czy warunki panujące w jonosferze.