Głównym produktem projektu TERYT 3, którego ma dotyczyć promocja, jest Aplikacja EMUiA. Przypomnijmy, że zamówienie GUGiK obejmuje m.in. przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w internecie – na portalach o tematyce lokalnej oraz w mediach społecznościowych. GUGiK przewiduje również działania z zakresu „marketingu szeptanego” – ma to polegać na przygotowaniu minimum 150 publikacji na forach, blogach, grupach w serwisach społecznościowych o tematyce zachęcającej do zapoznania się z projektem TERYT 3. Do obowiązków zamawiającego będzie ponadto należało opracowanie oraz dystrybucja materiałów reklamowych, a także nakręcenie filmu promocyjnego. Elementem przetargu jest również monitoring mediów społecznościowych oraz działania public relations.
W postępowaniu wpłynęło 7 ofert. Prace za 531 tys. zł brutto wykona firma Tomorrow z Warszawy. Początkowa szacunkowa wartość zamówienia to 899 tys. zł.