Celem opracowanych „dobrych praktyk” będzie dostarczenie wiedzy na temat wydajnej organizacji pracy w PODGiK zmierzającej do osiągnięcia pełnej informatyzacji ośrodka oraz informacji o kolejności podejmowania działań w zakresie cyfryzacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym w szczególności budowy baz danych zgodnych z modelami danych, ujętych w przepisach prawa. Wiedza ta będzie rekomendacją dla pozostałych PODGiK na terenie kraju i pozytywnie wpłynie na proces tworzenia baz danych prowadzonych przez starostów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zebrane „dobre praktyki” staną się zasobem informacyjnym gromadzącym w usystematyzowany sposób wiedzę o wszystkich czynnikach i doświadczeniach wpływających na skuteczne zautomatyzowanie działań PODGiK, w tym zcyfryzowanie danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Opis przedmiotu zamówienia
Oferty można składać do 18 sierpnia. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej propozycji są cena (70%) oraz termin dostarczenia ostatecznej wersji analizy (30%).
Zamówienia realizowane jest w ramach projektu pn. „Opracowanie praktycznego informatora dla inwestorów w zakresie prawa budowlanego (z uwzględnieniem możliwości zastosowania środków poprawy efektywności energetycznej w budynkach w tym wprowadzanie innowacyjnych technologii)”.