GUGiK poszukuje:
• głównego specjalisty ds. koordynacji usług IT (wymagane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne);
• inspektora ds. utrzymania infrastruktury IT (wymagane wykształcenie średnie oraz rok doświadczenia w administracji i zarządzaniu infrastrukturą IT);
• głównego specjalisty ds. utrzymania infrastruktury IT (wymagane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne, 4 lata doświadczenia w administracji i zarządzaniu infrastrukturą IT);
• starszego specjalista ds. obsługi i prowadzenia PZGiK w zakresie danych państwowego rejestru podstawowych osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (wymagane wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne, 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu i prowadzeniu baz danych przestrzennych);
• starszego specjalista ds. prowadzenia spraw związanych z utrzymaniem i obsługą państwowego rejestru podstawowych osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (wymagane wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne, 3 lata doświadczenia zawodowego w produkcji lub kontroli danych z zakresu osnów geodezyjnych, grawimetrycznych lub magnetycznych);
• starszego specjalisty ds. programowania i koordynacji spraw związanych z utrzymaniem państwowego rejestru podstawowych osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (wymagane wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne, 3 lata doświadczenia zawodowego w produkcji lub kontroli danych z zakresu osnów geodezyjnych, grawimetrycznych lub magnetycznych)
• głównego specjalisty ds. programowania i koordynacji spraw związanych z utrzymaniem państwowego rejestru podstawowych osnów geodezyjnych grawimetrycznych i magnetycznych (wymagane wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne, 5 lat doświadczenia zawodowego w produkcji lub kontroli danych z zakresu osnów geodezyjnych, grawimetrycznych lub magnetycznych).
W przypadku wszystkich wymienionych wyżej ofert dokumenty można składać do 17 listopada. Do 13 listopada trwa natomiast nabór na stanowiska:
• inspektora ds. kontroli jakości danych przestrzennych (wymagane wykształcenie średnie i 1 rok w produkcji lub kontroli jakości baz danych przestrzennych);
• specjalisty ds. kontroli jakości danych przestrzennych (wymagane wykształcenie wyższe i 1 rok w produkcji lub kontroli jakości baz danych przestrzennych);
• starszego specjalisty ds. kontroli jakości danych przestrzennych (wymagane wykształcenie wyższe i 2 lata w produkcji lub kontroli jakości baz danych przestrzennych);
• głównego specjalisty ds. kontroli jakości danych przestrzennych (wymagane wykształcenie wyższe i 3 lata w produkcji lub kontroli jakości baz danych przestrzennych).