Od kandydatów wymagane jest m.in.
:
• Wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 2-letni staż pracy,
• Znajomość zagadnień z zakresu scalania i wymiany gruntów,
• Znajomość zagadnień z zakresu prawa geodezyjno-kartograficznego,
• Znajomość zagadnień z zakresu legislacji,
• Znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego i wybranych zagadnień prawa cywilnego,
• Znajomość zagadnień z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania organów administracji publicznej, jej zadań i podziału kompetencji,
• Znajomość zagadnień z zakresu rozwoju obszarów wiejskich.
Wymagania dodatkowe to:
• 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu spraw administracyjnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, w tym ewidencji gruntów i budynków,
• Studia podyplomowe w zakresie systemów informacji przestrzennej,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• Znajomość zagadnień związanych z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl