Zakres obowiązków na tych stanowiskach obejmuje:
• Aktualizację baz danych mapy zasadniczej i EGiB.
• Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie działania Wydziału.
• Udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z uwzględnieniem przepisów o ochronie danych osobowych w tym wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków.
• Naliczanie należnej opłaty oraz wystawienie Dokumentu Obliczenia Opłaty za udostępniony materiał państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
• Wystawianie licencji określającej uprawnienia podmiotu dotyczącej możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu.
• Uzgadnianie z zamawiającym materiałów niezbędnych do zarejestrowanych zgłoszeń prac geodezyjnych.
• Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń prac geodezyjnych, wniosków o udostępnianie zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zawiadomień o zakończeniu prac geodezyjnych, wniosków o uzgodnienie sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
• Ewidencjonowanie oraz archiwizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
• Utrzymywanie materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym w jak najlepszym porządku i stanie.
• Współpracę z jednostkami organizacyjnymi administracji publicznej oraz innymi wydziałami Starostwa w zakresie realizacji zdań z dziedziny geodezji i kartografii.
• Obsługę interesantów z zakresu pracy Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
Wymagania od kandydatów (konieczne):
• wykształcenie geodezyjne,
• znajomość przepisów prawa geodezyjnego, administracyjnego, cywilnego,
• umiejętność obsługi komputera (EwOpis, EWmapa, GeoMapa, Word, Exel, ).
Wymagania pożądane:
• umiejętność współpracy w zespole,
• odporność na stres,
• doświadczenie w pracy z zakresu ewidencji gruntów i budynków; lub prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Szczegóły pod numerem telefonu 022 738-15-18 lub pod adresem
geodezja.kataster@powiat.pruszkow.pl.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl