Wykonawca tego zlecenia zobowiązany będzie do weryfikacji prac geodezyjnych pod względem zgodności z przepisami prawa oraz spójności przekazywanych zbiorów z bazami PZGiK, a także do sporządzania protokołów weryfikacji w miejskim systemie informatycznym.
Jako że realizacja zamówienia wymaga ścisłej współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, wglądu do materiałów PZGiK oraz bezpośredniego kontaktu z wykonawcami prac, zamawiający wymaga, by zwycięzca przetargu był obecny w MODGiK co najmniej 4 razy w tygodniu zgodnie z ustalonym harmonogramem. Podpisana z nim umowa będzie obejmować realizację prac przez cały rok 2022. W tym czasie zamawiający spodziewa się złożenia do PZGiK około tysiąca operatów.
Od oferentów elbląski ratusz wymaga m.in. geodezyjnych uprawnień zawodowych w zakresach 1 i 2 oraz przynajmniej dwuletniego doświadczenia w weryfikacji prac.
Oferty można składać do 23 grudnia.
Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami w geodezji i kartografii? Zapisz się na newsletter!