Urząd Wojewódzki we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora wojewódzkiego i starszego inspektora wojewódzkiego w Wojewódzkiej Inspekcji Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Dokumenty można składać do 11 grudnia 2009 r.
Do obowiązków inspektora wojewódzkiego będzie należało m.in.:
• przeprowadzanie kontroli zewnętrznych kompleksowych, problemowych i sprawdzających, stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie prowadzenia przez starostów ewidencji gruntów i budynków,
• przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; rozpatrywanie odwołań i zażaleń oraz dokonywanie oceny zgodności decyzji z prawem w postępowaniach odwoławczych i nadzwyczajnych,
• rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie nadzorowanych zadań związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Od kandydatów wymagane jest m.in.:
• wykształcenie: wyższe geodezyjne,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii,
• uprawnienia zawodowe z zakresu: rozgraniczenia, podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
Do obowiązków starszego inspektora wojewódzkiego będzie należało m.in.:
• kontrolowanie poprawności baz ewidencji gruntów i budynków pod względem semantyki, syntaktyki i topologii,
• kontrolowanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz nadzorowanie przekazania baz ewidencji gruntów i budynków do systemu identyfikacji działek rolnych (IACS-LPiS),
• prowadzenie postępowania wyjaśniającego związanego ze skargami i wnioskami w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i zażalenia zainteresowanym stronom,
• przyjmowanie od starostów i przechowywanie kopii zabezpieczających bazy danych powiatowych i wojewódzkich, wchodzących w skład Krajowego Systemu Informacji o Terenie, w tym w szczególności baz ewidencji gruntów i budynków,
• prowadzenie ewidencji lokalnych systemów informacji o terenie (SIT), wykorzystujących obligatoryjne bazy Krajowego Systemu Informacji o Terenie.
Od kandydatów wymagane jest m.in.:
• wykształcenie: wyższe geodezyjne,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii,
• uprawnienia zawodowe z zakresu: rozgraniczenia, podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
• studia podyplomowe z zakresu systemów informacji geograficznej.