
Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydatów m.in. na stanowiska: głównego specjalisty oraz inspektora i podinspektora w Referacie Mapy Numerycznej w Wydziale Geodezji. Dokumenty można składać do 18 grudnia 2009 r.
Wymagania od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• minimum 4-letni staż pracy,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (DzU z 2005r. nr 240, poz. 2027),
• znajomość ustawy Pgik oraz przepisów wykonawczych,
• obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym.
Osoba zatrudniona na stanowisku głównego specjalisty będzie:
• aktualizowała bazy danych operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym mapy prowadzonej w wersji numerycznej, na podstawie przyjętych dokumentacji geodezyjnych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
• kontrolowała opracowania przyjmowane do PZGiK, o których mowa w art. 40 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• przyjmowała, ewidencjonowała, przetwarzała, archiwizowała, informatyzowała, przechowywała dokumenty przyjęte do PZGiK w zakresie prac geodezyjnych związanych z rozgraniczeniem, podziałem nieruchomości oraz sporządzeniem dokumentacji do celów prawnych,
• informatyzowała materiały i dokumenty stanowiące PZGiK,
• przygotowywała warunki techniczne w zakresie postępowań o zamówienie publiczne i odbiory techniczne prac zleconych w trybie zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne na stanowisko inspektora/podinspektora:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie:
a) wyższe geodezyjne lub informatyczne i minimum 3-letni staż pracy (inspektor),
b) wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne – staż pracy nie jest wymagany, lub średnie geodezyjne lub informatyczne i minimum 3-letni staż pracy (podinspektor),
• znajomość ustawy Pgik oraz przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z prowadzeniem PZGiK,
• obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym,
• znajomość obsługi systemów graficznych połączonych z obsługą baz danych.
Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora/podinspektora będzie:
• gromadziła, prowadziła i udostępniała PZGiK,
• aktualizowała bazy danych operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym mapy prowadzonej w wersji numerycznej na podstawie przyjętych dokumentacji geodezyjnych do PZGiK,
• opracowywała oraz aktualizowała numeryczną mapę zasadniczą,
• ewidencjonowała, przetwarzała, archiwizowała, informatyzowała, przechowywała dokumenty przyjęte do PZGiK,
• przygotowywała warunki techniczne i odbiory techniczne prac zlecanych w trybie zamówień publicznych.
Urząd poszukuje również kandydatów na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Geodezji oraz kierownika Referatu Informacji Przestrzennej w Wydziale Geodezji.