ESRI Polska Sp. z o. o. oraz Acxiom Polska, dostawca rozwiązań mikromarketingowych i największej konsumenckiej bazy danych, podpisały umowę o wzajemnej współpracy partnerskiej.
Firma Acxiom Polska zajmuje się dostarczaniem klientom geograficznych baz danych oraz danych socjo-demograficznych na bardzo szczegółowym poziomie rejonów statystycznych. Znajdują one zastosowanie m.in. w analizach służących rozwojowi sieci punktów usługowych, optymalizacji rejonów sprzedaży, wyznaczania zasięgów oddziaływania, analiz potencjału rynków czy optymalizacji działań promocyjnych. Dzięki zawartej umowie partnerskiej klientom obu firm przedstawiona zostanie oferta, powstała z połączenia baz danych Acxiom oraz oprogramowania GIS ESRI.
Celem tej współpracy jest zintegrowanie dwóch komplementarnych ofert renomowanych partnerów, a także wytworzenie nowej jakości i nowej wartości dla klientów. Obaj partnerzy zyskali również nowy kanał sprzedaży, a współpracujący klienci kompleksową odpowiedź na zgłaszane potrzeby.