Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty będzie należało:
• sprawowanie kontroli w stosunku do organów administracji geodezyjnej i kartograficznej wykonujących zadania określone w art. 7c i 7d w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne;
• sprawowanie kontroli w stosunku do urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych;
• prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest wojewódzki inspektor nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz odpowiedzi na skargi i wnioski skierowane do WSA;
• sprawowanie nadzoru nad stosowaniem standardów i aktualizacji wojewódzkich i powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie;
• przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz wszelkich informacji i sprawozdań.
Wymagania od kandydatów:
• wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezyjnym i kartograficznym;
• znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy;
• znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Cywilnego;
• znajomość standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii;
• znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowań) stosowanych w województwie do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej bazy krajowego systemu informacji o terenie;
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej;
• biegła obsługa komputera;
• komunikatywność;
• zdolność analitycznego myślenia;
• umiejętność pracy w zespole.
Szczegóły