Do z?a?k?r?e?su??u ???zadań wykonywanych na stanowisku ?s?t?a?r?s?z?e?g?o? ?s?p?e?c?j?a?l?i?s?t?y? ?b???ę??d?z?i?e? ?n?a?l?e???ż??a???ł?o?:
• prowadzenie spraw związanych z rozpowszechnianiem, rozprowadzaniem oraz reprodukowaniem map i materiałów fotogrametrycznych i teledetekcyjnych stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny (PZGiK), koordynuje wydawanie zezwoleń Głównego Geodety Kraju (GGK) oraz nadzoruje prowadzenie rejestrów tych zezwoleń w celu zapewnienia zgodnego z przepisami rozpowszechniania i rozprowadzania;
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi związane z prowadzenia PZGiK w celu zapewnienia jednolitości stanowiska GGK i zgodności z przepisami;
• przygotowywanie odpowiedzi na pisma oraz projekty umów i porozumień między GGK a podmiotami zewnętrznymi w sprawach związanych z udostępnianiem centralnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu formalnego uregulowania współpracy;
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania związane z prowadzeniem i udostępnianiem PZGiK w celu rozwiązania wątpliwości interpretacyjnych przepisów prawnych;
• sprawowanie nadzoru formalnoprawnego nad pracami Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (CODGiK) w celu weryfikacji sprawozdań (w tym kosztów) z usług świadczonych przez CODGiK na rzecz Urzędu;
• uczestniczenie w przygotowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych i standardów technicznych związanych z działalnością departamentu w celu wyeliminowania niezgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii;
• uczestniczenie w opiniowaniu projektów aktów prawnych w celu przygotowania stanowiska GGK w trakcie uzgodnień międzyresortowych w procesie legislacyjnym.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji geodezyjnej,
• dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych;
• dobra znajomość Kpa i Kodeksu cywilnego;
• dobra znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych oraz zamówień publicznych;
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• umiejętność pracy w zespole.
Szczegóły